уторак, 4. август 2015.

Критички приказ романа ,,Магареће године''


У роману ,,Магареће године'' говори се о једној групи дечака која је дошла у Бихаћ на школовање. Један од главних ликова, аутор романа, упознаје нас са својим друговима и њиховим несташлуцима или боље рећи авантурама.
Током школовања они се срећу са променама у свом начину размишљања и понашању.Један од њихових професора то назива ,,магареће године''.
Свако од тих дечака на неки свој начин схвата те ,,магареће године''.Веома ми се допао начин на који писац описује сваког лика, свако место. Док сам читала у глави су ми се стварале слике дечака, конвикта, наставника, баш онако како их је писац описао.
Књига је веома занимљива, узбудљива, пуна авантура. Јако ми се допада слога дечака, да нису били сложни не би ништа постигли. Књига је такође веома духовита и док сам је читала више пута сам се насмејала.
Ова књига ми је постала омиљена, тешко ће се наћи књига која ће се поредити са овом.
Када сам прочитала последњу реченицу било ми је жао што није имало још страна, још авантура, још узбуђења.
Мој савет вам је да прочитате овај роман, сигурно нећете зажалити, чак ће вам бити драго сто нисте пропустили овакву књигу. Читање ове књиге је најбоља забава!

Нема коментара:

Постави коментар